tisdag 29 november 2011

JA!

Hej! Jag vet nu att på fredag ska jag, Hanna, Becca och Matilda åka in till kungsbacka och se Breaking Dawn! Jippie! Något sämre är att man måste vänta till Mars innan Breaking Dawn kommer ut på Dvd och Blue-ray!Blä!
      Ok, era föräldrar tycker ibland (eller kanske ofta) att de är bättre! Men det är inte så, läs själv!
   Vuxna är inte visare än barn - bara bättre lögnare! Haha stämmer det inte? Haha!
 På torsdag är det första december vilket betyder att det då bara är 24 dagar kvar till julafton, det är då bara en dag kvar tills jag med kompisar ska se Breaking Dawn, jag byter "tema" på min blogg då, med andra ord är torsdag en väldigt bra dag!
 En bild från Breaking dawn!
 
framsidorna för Dvd och Blue-ray!
Skrattande smiley! Som skrattar åt 
Vuxna är inte visare än barn - bara bättre lögnare!
Haha!

Ett citat (Taylor Launter)
"Jag kan definitivt relatera till Jacobs känslor i Breaking Dawn. När han får en inbjudan till bröllopet tar han det inte särskilt bra. Och det tror jag inte att jag skulle heller. Om jag var kär i en tjej och hon sa att hon skulle gifta sig med någon annan skulle jag bli helt deppig. Och det är det som händer. Det knäcker Jacob."
Taylor Launter förstår sin roll.