torsdag 17 november 2011

Tjolöholm slott!

Jaha då har man varit på årets första julmarknad! Var på Tjolöholm slott på jul marknad, jag smakade på massa gott som marsipan, jag åt en cupcakes och julmust, köpte fudge! Jag tog även några bilder på min dock, min bild uppgift! Kollade på eld dans!
 Någon dekoration. 
 Något som jag inte kommer på vad det heter.
 En gran.
 Granen på slottet! P.S den har kommit åt fel håll.
 Ett träd som är upplyst.
Cupcakes! Jag åt en rosa.
Jag vet inte riktigt vad detta är för något men den är cool i alla fall!

Igår hade breaking dawn premiär så jag lägger här upp några bilder som kommit ut eftersom att premiären har varit.



Ja breaking dawn hade premiär igår och ålders gränsen sänktes även till 11 år!!! Vilket är bra för då kan jag se den!!!!
    Det blev ganska långt inlägg mendet får ni stå ut med!