fredag 9 december 2011

Rob- kul kille

Rob- en kul kille
"Robert Pattinson är en riktigt kul kille, om man ska tro kollegan Taylor Launter. På premiären för sin film Abduction berättade 19-åriga Taylor att han och 26-åriga Rob har väldigt roligt tillsammans.
-Han är superrolig och jag tror att det är det folk inte får se tillräckligt av. Jag skrattar alltid när jag är med honom.
  Och inte är det något rivalitet mellan dem, som det är på vita duken.
-Vi är jättebra vänner och stöttar varandra. Det vore en mardröm om det fanns en rivalitet. Att handskas med det i flera år skulle vara omöjligt."
      Direkt taget ur den senast Julia tidningen.

Idag på hemkunskapen gjorde vi jullunch! Ganska gott! Och så hade vi inställd spanska så vi hade en lång håltimma där. Ganska tråkigt! Jag har pusslat klart mitt pussel!
 Super söta Ashley Greene.
Ashley Greene och Jackson Rathbone.