måndag 16 januari 2012

Sen, IGEN!!!!

Lördag!
I lördags var jag, mamma och brosan på frölunda torg, för att jag hade slut på färg. Sen drog vi vidare till kållered. På chilli köpte jag:
En jätte cool smyckets hängare!
Köpte även lite mer saker.

Söndag!
Så fyllde Mormor år! 75år! Så vi firade henne på en restaurang. Där morbror och pappa skojade och busade massor, som sagt: Hur vuxna är egentligen vuxna?
Sedan åt vi tårta hemma hos mormor.

Måndag/ idag!
Har varit i skolan, haft slöjd! Jag vill inte ha slöjd på måndagar jag vill hellre ha det på torsdags morgonen! blä! Vill inte sluta fyra på måndagar! 
   Dumma bussar, IGEN! Varannan buss går inte hem till mig! ok, idag när jag slutade fyra, så kom det en buss typ kvart över. MEN den kan jag inte ta för att då måste jag ändå byta buss senare till den bussen som kommer efter. Så det är lika bra att sitta kvar på den första hållplatsen. Jag slutade ju fyra och kvart i fem kom bussen, vilket slöseri med tid!