onsdag 1 februari 2012

Inställd dans, Frölunda istället

Jaha, då var dansen inställd idag, så jag mamma och Brosan drog till Frölunda-torg. Vi fikade och kollade i några affärer. Jag köpte bland annat ett gult linne och ett rosa skärp inne på Gina tricot! Brosan kollade efter ett spel till Wii:et men det hade självklart inte kommit ännu någon gång i februari, men förut var det någon gång i januari, jaja. Annars har jag bara varit i skolan vilket jag är väldigt ofta typ 5 dagar i veckan!
Lägger upp denna bild på Miley Cyrus, tyvärr tror jag att jag har lagt upp den tidigare, men det var inte så mycket nytt idag.


Hoppas inte jag lagt upp dessa, chansen är stor. Men jag försöker hitta mera bilder men hade inte lust idag så jag fick leta bland alla gamla bilder.
Denna vet jag att jag inte lagt upp tidigare!

Om någon vet något man hålla igång på bloggen för jag behöver lite hjälp! T.ex veckans bild, som jag då redan har men något i den stilen, som man gör regelbundet!