fredag 17 februari 2012

Miley i ny frisyr och Booboo är singel

Jag gillar verkligen Miley Cyrus nya frisyr. Hon är så söt i den. Jag älskar hennes stil, jag tycker nog att hon är min personliga kläd favorit bland alla kändisar, hon eller Kristen Stewart.

Booboo för upptagen för flickvän                                                                                                            18-åriga Booboo Stewart var med redan i "Eclipse" men det var först i i fjärde "Twilight"-filmen, "Breaking Dawn", som hans roll, den unga varulven Seth, trädde fram mer. Och han jämför Seth och Jacobs förhållande som det mellan åsnan och Shrek i filmerna om träskmonstret  Srhek.                                                                                                                       -Åsnan vill vara bästa vän med Shrek, men Shrek vill verkligen inte det. Så är det mellan Seth och Jacob.                    Och tjejer- Booboo är singel.                                                                                                 -Det är svårt eftersom jag reser så mycket. Även när jag är hemma är jag inte hemma. Jag jobbar hela dagarna och när jag kommer hem tittar jag på film och somnar. Men min Syster har dejtat mina kompisar! Sedan gör de slut och då är vi inte vänner längre. Det är hemskt. Det blir konstig stämning.
 Booboos karaktär Seth har en större roll i senaste filmen.