lördag 4 februari 2012

Text, bilder!

Haha, dator är fortfarande trasig, men jag har kopplat in skoldator till en av pappas gamla skärmar så jag kan använda den! Jippie! Någon som såg Melodifestivalen? Det gjorde i alla fall jag! Loreen var bäst, helt klart. Men jag tyckte det var konstigt att Thorsten Flincks gick till andra chansen, jag tyckte att han skulle åka ut, men, men.
    Jag ska i alla fall ha en dag i veckan där jag skriver gamla saker, saker som redan hänt. Till exempel händelser från förra året, även om det inte var så länge sedan det var 2011, men ni förstår. Detta kommer hända på Torsdagar, om inget kommer i mellan. Om det skulle bli något problem med att ha det på Torsdagar kommer jag komma ut med en ny dag! Just nu skriver jag om Twilight och allt runt den, Miley Cyrus och så har jag börjat skriva lite om Vampire Diaries, men funderar på att börja skriva lite om Selena Gomez också.
    Har blivit länkad på bloggen cyrusmiley.blogg.se det är riktigt coolt eftersom jag är inne och läser på den bloggen nästan alla dagar, i alla fall när jag hinner, så det känns bra!
   Ja, mycket text idag men här har ni några bilder också!







Många nya bilder, men det kan finnas några som jag redan lagt upp.
Just nu kommer det upp jätte många nya bilder från Breaking Dawn part 1! 
Bara och vänta till Mars då den kommer på DVD.
För att sedan vänta till att Breaking Dawn part 2 kommer på bio, gå och se den. 
Och vänta tills den kommer på DVD. Det var mycket vänta!