måndag 5 mars 2012

Oturs dag!

Den här dagen har gått mig på nerverna! Först sa skrev ju jag att jag skulle lämna in min dator, det har jag inte gjort för att de var inte där. Sen så följde jag med Hanna in till allergiomtagningen för att sedan gå en stund på kungsmässan och just idag hade jag tagit mina skor med hög klack! Dumt val av mig! Om man ändå kunde se in i framtiden! Ja, men i alla fall så när vi skulle hem velade busschefer. Först körde han rakt fram när han skulle svänga (Vilket var bra för mig och Hanna för att då slipper vi byta buss!). Sedan när han kom till den stora busshållplatsen innan våran kan bussarna vända och köra tillbaka eller fortsätta. När bussen kör in på första stället på den busshållplatsen betyder det att den ska fortsätta framåt. MEN det gjorde inte denna för att han hade kört fel, han skulle ha svängt när han körde rakt fram (krångliga bussar!). Så vi fick åka tillbaka hela vägen och byta buss i alla fall! (Sur!)

Okej, något roligare nu då!

Robert har vunnit mycket på Virgin Media Movies Awards!
 Breaking dawn part 1 Best Scene of the year!

 Breaking Dawn Part 1 Best Family Movie of the year!

 Robert vann  Guy of the year!

Water for elephants Best drama of the year!

26 februari var Miley Cyrus på Vanity fair oscar Party och Elton John aids foundation oscar party




Någon har suttit och försökt klura ut hur Breaking Dawn Part 2 framsidan kommer att se ut! Jag har 2 av de 4 jag har hittat. De jag gillade mest!

Men jag tror ändå att Jacob kommer att vara med på framsidan. Han har varit med på den tre senaste och enligt mig så är han ju med en del i den delen av boken också så jag tror att han saknas på den två förslagen jag har här ovan.

Det blev mycket idag men det blir så när det stannar ett tag också måste man ta igen allt det man missat. Jag slängde snabbt in en Veckans Bild igår och så vidare. Men nu är jag nog på banan igen. Förutom det facktum att jag inte skrivit någon Detta har hänt på två veckor. Tyvärr kommer jag antagligen inte skriva någon sådan försten jag har flyttat tillbaka in i mitt rum igen. Föresten så vet jag i alla fall hur jag ska möblera sen och så. Men tapeterna är på väg. De ligger på vardagsrums golvet och väntar på att bli uppsatta!