lördag 24 mars 2012

Veckans Stil

Ja, idag blev det då skor. Även om jag egentligen skulle lagt upp det igår men det gjorde jag inte så då får jag göra det idag istället. Ja, skor som sagt då, det blev 6 bilder med olika skor som Miley Cyrus har haft på sig.
Coola skor med lite cowboy stil.
 Samma här men då med lite mera färg.
 Ett par svarta skor. Jag gillar sådana skor. Sko snören som inte är knutna, skor som ser slitna ut tycker jag är väldigt coolt, framför allt om man har en lite söt klänningen eller något som skorna kan bryta av med.
 Väldigt snygga skor, kanske inte något jag skulle ta på mig men det är ju jag det. De är coola med sin bruna färg och fransarna.
 Jag tror det är samma skor som på bild 3, men skorna passar lika bra här som där. Men i denna bild har inte skorna lika stor fokus som på den andra bilden där skorna bröt av lite gran från kläderna.
Återigen! Söt klänning och coola skor som bryter av. Jag har ofta det så. Några snygga kläder och skor som bryter av. Jag gillar Miley stil. Hon ofta mycket fokus på skor, och smycken.