tisdag 3 april 2012

Veckans Stil

Jag tycker det blev en cool blandning med svarta byxor (borde det vara) en slapp röd tröja med ett enkelt svart tryck på och en tröja/jacka över. Jag gillar enkla detaljer som inte måste vara dyra eller så mycket, om man säger så. Att hänga ett par glasögon i tröjan är ofta inte dyrt eller så mycket. Kristens sminkning är riktigt cool, den gör att det blir lite mera "kvinnligare" trots att kläderna är väldigt coola. Även frisyren gör att det blir lite "kvinnligare", uppsatt, utan hår i ansiktet blir väldigt snyggt tillsammans.
Ja, det börjar närma sig sommar utomhus, trots att det var minus grader ute. Så jag tänkte att det kunde passa med lite sommar kläder. Miley har här som det ser ut converse eller något liknande. I alla fall så har hon ett par trasiga shorts, vilket jag letade efter hela förra sommaren utan att hitta ska göra ett nytt försök i år. Ja, trasiga shorts och en skjorta med upp vikta armar, jag tycker att skjortan inte ser ut att vara helt, eller säger man att den ser lite genomskinlig ut. Jag gillar skjortan och tycker att hon passar i den. För att klädseln ska bli mera intressant har Miley en mönstrad väska i många olika färger. Hon har även några armband på sig som sticker ut och jag kan gissa att hon har minst en ring på sig. Eftersom att det är sommar när bilden togs har hon solglasögon.
   Eftersom att ni inte ser huvudet kan jag tala om att det är Miley Cyrus som är på bild och varför inte huvudet är med på bild kan jag inte säga. Jag hittade tyvärr ingen annan bild när hon hade dessa kläderna när jag letade så jag fick ta denna i alla fall.
Miley har en söt klänning i svart med blommor på, måste bara såga att jag är så avis på henne för den klänningen. Den är så snygg. Men i alla fall så har hon en kofta i en svag blå nyans, som gör att det inte ser lika uppklätt ut. Som hon så ofta har hon även nu många armband i lite olika färger och även halsband. Som en sista detalj har hon en stor axelrems väska i en lite gråare nyans, som även den gör att det ser mera avslappnat ut. Jag gillar hur mixar söta klänningar med lite mera avslappnade kläder. Att använda många armband och ringar som man hittat och tycker är snygga ger en härlig blandning som jag också kör mycket med. Många armband och ringar är det smycken jag använder mest, självklart använder jag också örhängen men glömmer ganska ofta att ta på mig några.