tisdag 12 juni 2012

Dagens Dag!

IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!!!
Idag i alla fall har vi städat klassrummet och skåpen. Vi ska byta skåp IGEN! orkar verkligen inte med det. Men ja, vi har även kollat på kabaré. Som faktiskt var riktigt bra. Sen när jag kom hem vid typ ett målade jag naglarna och lite andra saker som är helt ointressant (naglarna på silver glittriga och tånaglarna vita) Och anledningen för att jag inte bloggat försen nu är att jag har varit hos Hanna fram tills bara en stund sen. Vi har varit ute och gått, målat tånaglarna (vita) etc.
Någon annan som slutar imorgon?
Just det ja, jag hittade inget halsband jag kunde ha på mig (imorgon), och så hade jag hittat ett snyggt på glitter senats jag var inne. Så jag och Hanna tog bussen in till kungsbacka där vi mötte upp min mamma. Så köpte vi ett halsband, inte det jag kollat på utan ett annat som var mycket snyggare.
 Bild på halsbandet!