torsdag 14 juni 2012

School's out 1012!

Första dagen på sommarlovet! Hur skönt som helst, och idag har jag typ ingenting!
Som sagt var jag på School's out igår. Det var jätte kul och jag, Hanna, Becca och Emelie hade jätte kul tillsammans. Det blev roligare efter att Erik Hassle hade spelat. Och utan att veta vem det var kände jag igen några av låtarna. I ett av förbanden som var där "kände" vi en som spelade gitarr, han var en av våra (min, Hanna och Beccas) vikarier som vi haft. När de plocka in sina saker i bilen så sa Becca till honom att vi "kände" honom och han bara "ja, just det ja.". Haha. tog bara en uselt dålig bild så den lägger jag inte upp.
På kväll typ en stund efter 22 drog de igång skum-discot. Först drog bara den lilla skum-sprutan igång och den släppte bara skummet rakt ner. När den stora drog igång spruta den skum överallt, men tyvärr skulle vi hem så vi hann inte vara med så länge. Kul var det i alla fall.