onsdag 29 augusti 2012

För mycket text och två bilder!

jag vet inte... eller jag vet att jag inte bloggat sen i söndags, men jag vet inte vad jag ska blogga om. Jag måste säga att det är obegripligt att man varje dag kan sätta sig vid datorn och skriva ett inlägg om vad som hänt. För mig... det går inte. Jag vaknar, fixar i ordning mig, går till skolan, är där, går hem, pluggar, sitter lite vid datorn, äter, sover och börjar om från början. Det händer inget!
Jag ska försöka. Jag ska skriva något. Vad som helst bara det skrivs. 
Okej, idag har jag varit i skolan (HA! intressant va?!) just nu är mormor hemma (och Rasmus såklart). Jag har precis läst igenom allt jag missade när jag inte startade datorn igår. 
Miley Cyrus ska vara med i Two and a half man. Två avsnitt hon ska spela Missy, en besökande familjevän till Walden och Jake blir förälskad i henne. 
Kristen Stewart, händer typ ingenting just nu.
Robert Pattinson, det har kommit några nya fan bilder från Cosmopolis premiären.
Det har även kommit två nya still bilder från BD2
Det blev väldigt mycket text idag. Tänka bara att jag skrev för tre dagar! Så löser sig det. Nu har jag absolut inget mera att skriva!