tisdag 25 september 2012

Då var det fixat!

Som sagt var jag i Ullared (gekås). Här är i alla fall bilderna på vad jag köpte.
En del blev suddiga, men det kommer ni märka!
En jätte mysig tjocktröja.
USA tröja.
En cool svart (genomskinlig) tröja med blåa stjärnor!
En otroligt dålig bild. En svart kofta med vita stjärnor. Blir nog min favorit denna gången.
Snygga jeans shorts med spets kant. När jag letar efter shorts hittar jag inga. Däremot när jag bara går in på dam-avdelningen för att hitta något snyggt kliver jag rakt på dom. Frustrerande! 
Movies!
A little bit of heaven
Vampyrer suger (Har aldrig sett den, men mina friends säger att den är bra.)
och 
Water for elephants
'
Fyra nagellack:
ljus rosa
lite glittrig blå
grön
ljus blå
och
nagel "klistermärken"
Ett enkelt skrivhäfte och klistermärken jag kan sätta på mina ramar!
Mascara och deo
Strumpbyxor. Köpte egentligen 4 par, men det ena hade jag på mig idag. Det är likadant som det understa på bilden! 
En handväska, som jag behövt LÄNGE!
Och tillslut 2 dusch kräm.
Jag köpte även underkläder men det tog jag inte kort på! :P