torsdag 27 september 2012

-Ser du kontrollen? -Nope. -Den är bakom dig. -Skit!

Gissa vad jag hade på idrotten idag?!
-Orientering!
Min absoluta favorit lektion! NEJ, jag hatar orientering. 
Jag sprang tillsammans med Becca (som tur var). Vi sprang runt i gegga och letade kontroller. Men allvarligt talat tror jag inte 4 existerade och inte heller stenen den skulle vara vid. Vi blev i alla fall jätte geggiga och sen var vi skulle skölja av den värsta leran från skorna blev vi blöta också! Plus att vi bara hade 20 minuter spanska eftersom vi var ute och sprang så länge missade vi nästan hela spanskan. Vi var ute typ en och en halv timme. Seriöst! Och självklart ska vi ha friluftsdag  på torsdag, som är en heldag med just orientering. Blä...Usch... Som tur är ska jag springa med Becca då också! Yey, något att vara glad över i alla fall.