lördag 3 november 2012

Fester

Idag ska vi fira mammas och Rasmus födelsedagar så mormor och farmor vet jag kommer. Och kanske mammas bror också, men inte helt säker. Vi ska i alla fall äta scones (tror jag det stavas) och fika lite. Annars vet jag inte riktigt. 
Igår var vi hos Andersen på soppfest. Vi körde en frågesports tävling (eller nåt). Det var 3 huvudfrågor sedan skulle man lyssna på några intron på 3 låtar och 3 filmer. Jag kunde inte en enda :'( Och mitt lag vann inte :'( Det var ganska kul i alla fall och av själva frågorna kunde jag en. Vem som fick nobelpriset i litteratur, Mo Yan! Haha, TV stod på när vi var i Danmark så jag såg en nyhetssändning där de visade och intervjuade Mo Yan när han fick nobelpriset. :P
Tumblr_lxl4oofsaz1ql1pioo1_500_large
Feeling: Mmm kakor :P
Weheartit.com