onsdag 14 november 2012

OPS...!

Tandläkartider... det är tydligen väldigt svårt att komma ihåg... 13.30 skulle jag varit där, 13.15 skulle jag gått från skolan, 13.45 kommer jag på att jag skulle till tandläkaren. Det är omöjligt att komma ihåg vad man borde göra när man har SO. Hon trycker in massa annat att man inte ens vet var man är när lektionen är klar. För den delen skulle jag inte ens gått in på SO, men det gjorde jag. Mamma ringde mig strax innan jag skulle gå och jag skulle bara lämna Matilda vid sitt skåp så skulle jag hämta mina grejer för att sedan gå. Det trodde jag ja! Lämnade Matilda, gick till skåpet, hämtade SO böckerna och gick in på lektion. Det tog ungefär tre minuter för mig att mamma hade ringt. 
Och när jag messa henne det, försökte hon ringa men jag kunde inte svara så jag la på 6 sex gånger! Sedan för jag ett sms:
-Varför går det inte att ringa till din mobil?
-Jo, det är så att jag lägger på för jag har SO!
Annars har det väl inte hänt något.
Har inte gjort något!