söndag 18 november 2012

Temadagen är nu över, eller va i natt.

Jaha, då var det söndag igen. Helgen snart över och måndagen är tillbaka. Tur är att det inte är så många veckor kvar tills det är jullov, typ bara fem veckor. Det går ganska fort så det blir nog bra. Mamma räknade också ut att om två veckor är det första advent, gud vad tiden går fort!
I alla fall, i fredags var jag ju på julmarknad och jag lovade att komma med massa nya bilder så jag hade något att lägga upp här på bloggen. Men, nej det blev inga bilder. Jag tog massa men inga blev bra så jag får hoppas på att vi gör något mer snart som jag kan tar på!
Igår (lördag) var jag först på öppet hus för krokslättsgymnasiet. Det var en liten skola med bara två hundra elever på den linjen jag vill gå. Annars så ska jag gå på öppet hus på aranäsgymnasiet på onsdag samma dag ska vi på dansen ha en filmkväll så det ska bli roligt. Jo, just det ja. Jag såg ju Breaking Dawn part 2 igår! Det var as bra! Måste se den igen. Det är lite trist att det är så lång tid kvar tills den kommer på dvd. :( Men, men det får jag överleva. 
Temadagen är nu över så nu kan jag blogga på som vanligt. Fast jag ska försöka göra lite fler inlägg om dagen. Det blev väldigt många inlägg igår men jag hade så mycket jag ville få upp under temadagen och jag hoppas/tror jag fick med allt. Hoppas ni gillade den! :)