tisdag 20 november 2012

Värdelöst!

En helt vanlig tisdag. Tisdagar är nog den sämsta dagen på hela veckan.
Måndag- det har ju precis varit helg
Onsdag- Halva veckan har gått
Torsdag- Imorgon är det fredag
Fredag- Sista dagen sen är det helg
Lördag- helg!
Söndag- Nej, helgen är snart över men jag har i alla fall idag kvar.
och så kommer tisdag
-Den är långt från förra helgen
-Inte ens halva veckan har gått
Den är helt enkelt bara i vägen, ett dåligt tidsfördriv!
Vad ska man då göra på en tisdag?
-Läxor, massa läxor. Och eftersom jag slutar hyfsat tidigt på tisdagar kan jag göra hur mycket läxor som helst.
-Sova. Det kan man ju inte göra på dagen?!
-Ingenting. Det tröttnar man på.
-Läsa en bok. Äh, jag har inga bra böcker jag vill läsa just nu.
-Pyssla. Inspirationen är som sämst när man inte har något att göra.
-Läxor helt enkelt
-Eller så börjar man lite smått på en julklappslista!
-eller inte.
-Jag gör ett jätte långt, ur tråkigt blogg inlägg och plågar alla andra med min dåliga tisdag! Ops.. har redan gjort!
-Jag har ingen aning, så jag slänger upp det här inlägget och börjar på ett betydligt mindre tråkigt inlägg som jag kan lägga upp. 
Önska mig lycka till, och om jag inte orkar gör ett annat inlägg... Ja, då märker ni det.