torsdag 20 december 2012

Ett tips

Vill bara säga en sak först. Visst gick det bra? att börja blogga som vanligt igen?! Eller kanske inte. Jag var knappt hemma och när jag var hemma tänkte jag blogga men så började jag med andra saker och tiden gick. Var nära att glömma bort att vi skulle ta bussen in till kungsbacka. 
Efter dansen igår åt vi på McDonald's. Med det sagt vill jag bara tipsa om en sak. Om ni inte orkar äta sex kyckling bitar utan hellre vill ha fyra. Jag har bara en sak att säga. Köp sex stycken ändå!
Om du köper en mellan dricka, en mellan pomfritt och fyra kyckling bitar får du betala 7 kronor mera än om du köper samma meny fast sex bitar. 
Jag tog en mellan dricka, mellan pommes frittes och fyra kyckling bitar - 65 kr
Rasmus tog en mellan dricka, mellan pommes frittes och sex kyckling bitar - 58 kr
Idag har jag målat naglarna i något slags jul tema.
Dålig bild, men underlaget är dåligt. Snögubben blev väl rätt okej. Om ni inte ser det så är lillfingret vit med rött längst ut. Pekfingret är en tomteluva. Långfingret en typ polkagris. Ringfingret en snöflinga och tummen en snögubbe.