tisdag 18 december 2012

För långt och för mycket text!

Okej, när jag var i skolan kom jag på något jätte kul att blogga om. Men det gömde jag av så jag har försökt komma på vad det var, utan någon vidare framgång. Så nu gör jag ett inlägg om det som kommer upp i mitt huvud. 
Jag kan börja med att säga att jag vet att jag bloggat uselt ett tag nu men jag orkar inte. Plus att jag inte alls använder datorn lika mycket just nu. Spotify använder jag inte för tillfället vilket göra att min dator inte är igång på samma sätt. Från och med idag och nu ska jag börja igen. Jag ska på något sett lägga upp minst ett inlägg varje dag! Fram till Julafton säger vi två inlägg, då det redan kommer ett inlägg varje morgon!
Okej, skolan då. Ja, jag har sovmorgon imorgon! Yey. På torsdag börjar jag 8.00 som vanligt men jag slutar 12.00, vilket är skönt. Och på fredag börjar jag 9.15 och slutar kanske 45 minuter senare.  Sen är det Jullov! Och julafton på måndag!
Jag märker att inlägget blir långt trots att jag inte har något att skriva om, så jag slutar här och önskar mig bättre lycka nästa gång.

För att göra inlägget ännu sämre orkar jag inte ens lägga in en bild!