tisdag 1 januari 2013

2013

Jaha, då var det 2013, januari dessutom. Igår var vi hos några kompisar och firade nyår. Rasmus smällde väl iväg några små smällare. Annars satt vi inne hos dom och kollade ut genom fönstret på den som sköt raketer. 
Och ja, eftersom jag inte var hemma igår (i alla fall inte efter halv sju) tyckte jag det kunde vara kul med en tema dag som inledde det nya året. Twilight citat. En hel del blev det dessutom och hade jag hunnit skulle jag har skrivit flera men det han jag inte. Och eftersom det finns så många kvar och det faktum att jag läser böckerna för tredje gången nu har jag bestämt mig att det blir tema dag Twilight citat del två imorgon. När jag ändå ska till Ullared. Så det tyckte jag passade bra.
Vilket också betyder att jag kommer få ännu mera att göra eftersom jag fortfarande inte lagt upp vad jag fick i julklapp, jag kanske lägger det i samma inlägg... eller så göra jag det inte. Nu får jag sluta skriva så att jag hinner göra några inlägg till imorgon.