tisdag 19 februari 2013

Basket

Underbart, ljuvligt, awesome... Kan fortsätta, men jag orkar inte. Det är STUDIEDAG imorgon så vi är inte i skolan! 
Det roligaste som hänt idag... Ja, det är nog idrotten. Vi spelade Basket, egentligen tycker jag inte om basket men det var i alla fall kul. Mitt lag vi vann första matchen! Hurra! Andra matchen, ja vad ska man säga?
Vi förlorade så det vissla om det. Vi fick inte ett enda mål :(
Men som våran lärare sa:
-Det blev riktigt bra spel på den här sidan och på andra sidan såg jag att det var mer kul en seriöst. Man drog bollen hur händerna några gånger. Jag såg även att det var några som dansa med bollen(det var två killar en från mitt lag som både tog tag i bollen och snurrade runt så att någon skulle släpp). Men ja, det är viktigt att det är kul också.
Vi hade kul, vi förlora men vem bryr sig egentligen?
Jag gjorde faktiskt några mål. Inte under själva matcherna men när vi övade skott gjorde jag två eller tre mål i alla fall. Lite stolt va det ja!