onsdag 13 februari 2013

Den försvunna damsugs delen!

Jag skulle damsuga mitt rum idag eftersom ja, det behövdes och har gjort ett tag. Men jag personligen tycker att det är väldigt tråkigt och även om jag inte har något att göra föredrar jag ändå att inte damsuga. Det är också på grund av att jag inte vill damsuga som jag måste tömma diskmaskinen varje gång. I alla fall, om man säger så. Så är ju damsugaren i två delar, själva damsugaren och munstycket. Alltså den delen man kör mot golvet, om ni förstår vad jag menar. Den delen var i alla fall borta, damsugaren stod på golvet intill matsals bordet, men "munstycket" var borta. Jag kollade verkligen överallt! Där den borde vara, runt omkring där damsugaren stod, men nej den var inte där. Tillslut hittade jag den! Närgrävd under pappas kläder!
Så trots motgångarna var jag tillslut tvungen att damsuga ändå, yey!
Tumblr_m3fhztpllw1qhnr1lo1_500_large
Jag kommer bomba med fina sommar bilder, tro mig!
Jag vill att det ska vara sommar nu! Men bara genom att titta ut på det säkert tre centimeter tjocka snötäcke som ligger på marken kan man räkna ut att det kommer dröja innan sommaren ens närmar sig!