måndag 18 februari 2013

Math

Kände det på matematiken idag. Sen kollade jag i facit och jag drogs tillbaka till jorden. Hur stor är chansen att det blir rätt?
Det låter inte ens vettigt!
Ja, den dagen tror jag inte på. Om den inträffar håller världen faktiskt på att gå under!
Hm, ja det är inte direkt mitt bästa ämne.
Antingen är man smartare på lektionerna och tappar allt så fort man ska visa att man kan eller så är det helt enkelt så här. Du lär dig något enkelt, läxan är svårare och provet blir rent utsagt omöjligt!
Bara för att jag kanske räkna fel! Man vet aldrig!
Det är bara jobbigt! Då måste man ju räkna om hela talet! Oftast blir det samma tal som förra gången ändå om inte värre, det blir ett helt annat tal som inte heller är av alternativen!
Den viktigaste regeln av dom alla!

Precis! Matematik är så krävande! tycker vi ska lösa alla problem!