onsdag 17 april 2013

Hur mycket SO ska man behöva ha?!

Ytterligare ett nationellt prov har passerat. Det var SO idag också, men det var faktiskt ganska enkelt. Vissa frågor var svåra eftersom vi inte har läst om det ännu, men annars helt okej. Lite fler skrivuppgifter bara. Det bästa var att det inte var någon fråga om Lag&Rätt på något av proven! Så sjukt skönt, jag kan verkligen inte det. Vi hade ingen bra lärare då så jag vet inte ens om det finns något att komma ihåg. 
Om jag inte sagt det, så vi hade i alla fall samhälle som nationellt. Måste säga att det var ändå ett väldigt bra ämne. Jag kunde det mesta och det jag kunde kom det ju ingen fråga på så det gjorde inget. 
Juste, E och G klasserna på våran skola fick religion, bara för att vi har två rektorer trodde de att det var två skolor så det blev två olika prov. Vilket gör att jag är väldigt glad att jag går i C, så jag fick samhälle! 
P.S sista lektionen för idag var också SO, så det blir tre timmar med SO på den dag. Sen måste jag också säga att det var väldigt svårt att koncentrera sig. Och det var inte bara jag som tyckte det, ja typ alla hade svårt för det. Så det blev inte så mycket gjort på SO lektionen.