tisdag 11 juni 2013

Det är väldigt viktigt att ni är i skolan de här sista dagarna!

Bara en sak, vet ni hur onödiga de här dagarna är?
Ni såg mitt inlägg igår om hur min dag hade sett ut. Jag kan säga att om jag skulle göra ett sånt inlägg om min dag idag, skulle det inte bli så långt. Jag hade bara 2 lektioner idag, så det finns inte så mycket att skriva. NO och SO, på SO:n fick vi tillbaka gamla papper och lämnade in böcker. På NO:n skulle vi utvärdera de 2 åren vi haft med vår lärare (vi hade ju en annan i 6:an och 7:an).
Sen så sa vår Svenska lärare redan igår att hennes lektion var inställd så vi skulle sluta direkt efter gympan (ungefär halv två tror jag)! Bara det är tidigt, men det visade sig att vi inte hade gympa heller så. Jag var hemma redan halv ett!
Om jag hade varit hemma precis när vi slutade skulle jag varit hemma ungefär 12.30-13.00 någon gång, men det tog en stund med bussen.
Funny The Way It Is: Archive | via Tumblr
En glad överraskning!