fredag 28 juni 2013

Vi kör på det jag har

Det är sjukt vad lite jag bloggar helt plötsligt! Det får inte fortsätta! Men ärligt talat har jag ingen aning om vad jag ska skriva, det händer ingenting. Eller det gör det, hela köket är borta och pappa har börjat bygga på det nya golvet. Annars jag brukar ligga och läsa, Twilight jag är just nu på bok 2 (New Moon/När jag hör din röst) jag tror jag läder böckerna för fjärde eller femte gången. Om jag inte gör det sitter jag framför datorn och spelar spel, just nu spelar jag mest Zoo Tyccon 2. På så sett är jag på datorn men inte på nätet, så det blir inte av att blogga. Jag vill inte veta alla grejer jag missat, alla tweets, bilderna på tumblr och Weheartit och alla bloggarna jag läser. Jag får väl fixa det snart.

Jag tänkte eftersom jag ändå läser Twilight just, så kan jag ju bomba med mina favorit citat. Kommer vara flest från Edwards sida. Det finns en jätte bra sida med massa citat, men det är så många att jag inte läst igenom alla. Eller ja, i princip har jag bara läst igenom Edwards citat. 
Jag har inte kommit till det här citatet ännu, men det är mitt absoluta favorit citat så ni får det i alla fall.



You're not asleep, and you're not dead. 
Im here, and I love you. 
I have always loved you, 
and I will always love you. 
I was thinking of you,
 seeing your face in my mind,
 ever second that I was away.
When I told you that I didn't want you,
 it was the very blackest kind of blasphemy.

-Edward