söndag 21 juli 2013

Fortsättningen är här!
Lördag: På morgonen, eller jag vet inte exakt vad klockan var men i alla fall före lunch. Gick vi ner till stranden och badade. Det var Sofie och Julias sista dopp innan de skulle åka hem, denna gången var även Ella med.
Efter att de åkt hem, åkte vi för att åka sommarrodel.

sydalpin
Jag åkte två gånger, först ensam och sedan med Ella. Ella är 6 år eller om hon ska fylla det. I alla fall så ska hon börja skolan nu efter sommaren, och om man är under 8 får man inte åka själv. Så Ella åkte först med sin mamma och tyckte det var så kul att hon ville åka igen, men det ville inte hennes mamma så Ella fick åka med mig.

Söndag: Mamma sa igår att hon skulle bada med oss idag, men det var så kallt i morse att jag inte ville bada. Sen åkte vi hem!
Det har varit så kallt på nätterna nu igår natt och inatt, sov med både mjukisbyxor och tjocktröja på mig. Idag var det till och med kallt på morgonen när jag vakna annars brukar det vara så varmt att det knappt går att vara i tältet. Vi har haft tur med vädret, det var väldigt blåsigt på första campingen men nu på den andra har det varit varmt. Igår var det runt 29 grader, det är sjukt varmt!