söndag 21 juli 2013

I am HOME

Jag har helt enkelt inte orkat blogga nu de senaste dagarna, men nu är jag hemma i alla fall!
Jag gör det enkelt för MIG, och tar dag för dag. Jag börjar med fredagen. Fast jag kom på att jag bör börja med torsdag.
Torsdag: Då kom Ella och hennes mamma och de flytta in i Magnus tält. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde mer den dagen. Jag var väl på lekplatsen med Sofie, Julia, Ella och Rasmus. Annars gjorde vi inte så mycket, vi badade men det skrev jag ju förut.
Fredag: Åkte vi till Halmstads äventyrsland, och ja ALLA!
Halmstad Äventyrsland
Ett ganska litet ställe faktiskt, och jag kommer aldrig åka dit ensam. Men det var kul när Sofie, Julia och Ella var med. Vi var mest i poolen, jag är inte så mycket för karuseller.



Äventyrslandet
Vi fick även påökning vad det gäller antalet personer och tält. Matts och Agneta anslöt sig till oss, jobbade och kom därför ganska sent på kvällen.

Fortsättning följer...