söndag 3 november 2013

Call me

Call me by Shinedown
Usch, jag vet. Det är hemskt, inte ett enda blogg inlägg igår men jag kan faktiskt tala om varför!
Jag och en kompis hade bestämt att vi skulle hitta på något igår, och på morgonen när jag vakna (vilket var typ 12) försökte jag få tag i henne men hon svarade inte på sms. Jag ställde mig i duschen och tänkte att hon kanske kunde ha svarat när jag kom ut, men nej det hade hon inte. Det gick inte heller att ringa till henne eftersom hennes mobil var död. Tillslut får hon igång sin mobil och svarar att jag kan komma när som helst, vilket betyder så snart som möjligt. Det betydde att jag hade 20 minuter på mig att fixa i ordning mig innan jag var tvungen att gå hemifrån!
Sen skulle vi fika hos farmor eftersom min kusin var där och jag åkte inte hem emellan utan åkte direkt till farmor och sen var vi kvar där till, ja elva någon gång var vi nog hemma tror jag. Sen kollade vi TV och käkade godis. Vilket betyder som ni kanske förstår att jag hade inte tid igår!
Jag kan också tala om att på hela dagen igår åt jag frukost, chips och fika! Vad duktig man känner sig!