torsdag 7 november 2013

Fire, Fire

Fire, Fire av Flyleay
Så irriterande, jag har varit hemma hela dagen men inte har jag bloggat någonting överhuvudtaget! Varför, varför, bara varför? Hur svårt kan det vara?
Jag har då i alla fall varit hemma idag eftersom det var utvecklingssamtalsdag idag. Vilket betyder att alla lärarna är upptagna med det så det blir inga lektioner. Och eftersom vår klass istället hade uppstartssamtal för ett tag sen behövde vi inte gå till skolan alls! Sjukt skönt!
Jag började lyssna på Starred på Spotify och där kom en Demi Lovato låt upp så idag har jag lyssnat på henne hela dagen upptäckte också att hon hade en ny skiva jag inte hade lyssnat på. Det var en del helt okej bra låtar, men hennes förra skiva, Unbroken, tyckte jag va bättre.
Really Don't care av Demi Lovato
Den låt jag tycker är bäst på den här skivan!