onsdag 20 november 2013

Monster

Monster av Paramore
Usch, det är faktiskt det enda sättet att beskriva det på!!
Har ni någonsin spelat handboll? Jag gissar att de flesta har gjort det i alla fall någon gång i skolan eller så. Om ni tänker att ni dränker bollarna i boll och dom blir alldeles klippiga och kletiga, då har ni det som jag gjorde idag!
Vi hade vikarie på idrotten idag och han var typ handbolls tränare eller något. Han tänkte att vi skulle känna på en vanlig handbolls träning med passar och lite koordinations övningar. Det fattar jag, men varför skulle bollen vara täckt med lim? Jag fattar det inte! Det kändes som man drog loss skinnet i handflatan varje gång man kastade boll. När vi var klara var händerna jätte äckliga, typ alldeles kletiga! Vi fick tvätta bort det med något medel som luktade hur illa som helst!
Gud vad jag älskar Idrott!!! Not..............!