fredag 29 november 2013

Surrender The Night

Surrender The Night av My Chemicals Romance
Imorgon kommer jag vara på Varlaskolan från 11:40 till obestämd tid, men allra senast till sju. Jag ska på dansrepetition för ett juluppträdande vi ska ha den 8 december. Det blir nog säkert jätte kul, jag är inte ens säker på att jag kan båda danserna. Den ena kan jag väl, men den andra har vi bara övat på i två lektioner så den sitter inte så bra. Det är i och för sig inte så många steg, vi kommer in en bit in i dansen så det löser sig nog.
Som sagt vet jag inte riktigt när jag kommer hem imorgon, men jag tänkte att jag kunde göra i alla fall ett tidsinställt inlägg så att ni får något att läsa. Alltså inte som idag, men jag har varit med Becca efter skolan idag och sen har jag lagat och ätit mat. Så mycket mer än det har jag inte hunnit!