torsdag 5 december 2013

Almost friday

Vill ni veta en sak?
Det vill ni antagligen inte, men ni får höra det ändå. Eftersom jag lämnade i en uppgift alldeles nyss behöver jag inte gå på morgondagens människors miljö lektionen! 
Så när jag börjar då?
Jag börjar fem minuter över tolv! Hur skönt som helst! Värsta sovmorgonen! Det är också så att i vanliga fall har jag bara två lektioner på fredagar, vilket betyder att imorgon kommer jag bara ha en lektion. Det är visserligen matteprov, men det betyder också att man får gå när man är klar! Det kommer bli en chill dag imorgon och sen är det ju helg. Vilket påminner mig om att jag måste fixa jultemat på bloggen! jag ska försöka hinna med det i helgen, men jag har juluppvisning med dansen på söndag( typ hela dagen från 10.30 till ungefär sju, halv åtta någonstans!) så hela den dagen försvinner. Jag får helt enkelt göra det jag kan på lördag och försöka göra klart den under veckan.
f r i d a y