tisdag 17 december 2013

Can't Hold Us

Can't Hold Us av Macklimore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton
Idag på idrotten fick vi bestämma själva vad vi ville göra och det slutade med Topsboll. Ja, jag vet det låter jätte konstigt och tro mig det var det! Det är i grunden nästan som innebandy fast man spelar med typ topsar. 
Jag kan inte påstå att vi var särskilt duktiga på det, men det var kul i alla fall. Kanske beror det på att vi faktiskt inte riktigt visste vad vi höll på med. I alla fall, vi körde tjejerna mot killarna. Killarna var nog 6 stycken tror jag och vi tjejer var väl kanske elva jag vet inte riktigt. 
Men kan ni gissa vilka som vann? Tjejerna? Haha, nej. Fast så dåliga var vi faktiskt inte! Det blev 5-2 till killarna och våra mål var väl mest tur mål, men vi släppte ju trots allt bara in 5 mål! Heja oss! Jaja, kul var det i alla fall undra vad vi ska göra imorgon. Han sa att vi kanske skulle ha teori, tjoho vad glad man blir.....!
Börjar i alla fall klockan 10 så det är awesome!