måndag 16 december 2013

Christmas feeling

Jag skrev aldrig vad jag gjorde igår, jag tror i alla fall inte det. 
Jag var på faktiskt på julbord på Liseberg. Vi var där förra året också, men det är bra där. Jag vet att jag kunde ha bloggat innan vi åkte och ärligt talat vet jag inte varför jag inte gjorde det, precis som allt annat igår försvann det också. Jag hade bland annat en matteläxa till idag som jag inte hade gjort, men jag gjorde den på lektionen istället. När vi ändå var inne på Liseberg, gick vi runt och tittade runt lite. Jag vet inte riktigt när jag var där senast. Jag vet att jag var där förra året, men jag måste ha varit där minst en gång till i år. Eller har jag inte det?
I alla fall, jag tog tyvärr inga egna bilder men jag har några i alla fall:
Bodar & butiker
Jätte mysigt var det i alla fall. Och mätt var man, kan man säga.