onsdag 4 december 2013

4. Favorit barndomsbild

robert pattinson | Tumblr
Jag vet att det här inte direkt är en "barndomsbild" och att han inte är så liten, men han är i alla fall yngre och bilden är gammal! Fast redan då sjukt snygg!
Kristen Stewart | via Tumblr
Här har vi en riktigt barndomsbild! Och gud vad söt hon var!
Google Image Result for http://www.twilightseries.ca/wp-content/uploads/2010/03/taylor-lautner-vintage-photo-six-pack-abs-little.jpg
Jag vet inte om den här skulle vara min favorit barndomsbild av Taylor om jag hade fått den frågan innan jag sett intervjun med Taylor och Robert som jag la upp igår. Det är bara det att när jag ser den här bilden så ser jag framför mig hur han reagerade när Ellen visade den bilden och han fick typ panik och tyckte att det var jätte pinsamt. Han typ visste ju vilken bild hon menade redan innan hon visade den. Ja, det är i alla fall kul!