lördag 7 december 2013

Good Morning everybody

God morgon allihop eller vad jag nu ska säga. 
Jag kan för en gångs skull säga att jag har varit uppe ett tag, jag var väl upp någonstans runt tio tror jag så det var ju väldigt tidigt för att vara mig!
Det var inte det jag egentligen skulle skriva om. Det var så att när jag och mamma var på kungsmässan igår så letade vi efter en julklänning. Tro det eller ej men jag hittade faktiskt en!
Den ser ut så här:
Jag ska även ha den på juluppträdandet imorgon. Man skulle ha något lite fint, plus att det skulle vara något rött eller grönt med. Jag tänkte att jag byter ut silver skärpet mot ett rött luciaband så blir det ju en lite röd detalj. Plus att klänningen blir lite mer julig. Jag kanske ska ha något i håret också, men jag vet inte riktigt vad.