onsdag 22 januari 2014

30. De allra bästa bilderna från filmerna!

Avslutningsvis kan jag säga att det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. När jag räknade på det skulle jag vara klar den 30 december, men som ni kanske har märkt blev det inte riktigt så. 23 dagar senare så är jag faktiskt klar, vilket jag tycker är synd! Jag gillade att leta bilder, intervjuer med mera. Jag älskade att lägga upp bilder på de bästa filmerna jag någonsin sett! De böcker jag läst allra flest gånger, även de filmer jag sett som allra mest. Jag kan säga att det kommer att fortsätta att dyka upp bilder och annat från Twilight, det är inte över!
Här är i alla fall de sista bilderna från detta projekt!
twilight whispers | via Tumblr
twilight
Amanecer parte 2
Amanecer parte 2
(1) Tumblr
edward x bella | Tumblr
(1) breaking dawn part 2 | Tumblr
twilight | Tumblr
BD2
Behind the movie
The other half of my soul ♥
bella and edward | Tumblr
twilight | Tumblr
twilight | Tumblr
En enda bild där Edward inte var med! Haha, ja. Han är så snygg så han förtjänar att vara med överallt!