onsdag 1 januari 2014

La Cage Aux Folles

Av någon anledning har jag inte skrivit om La Cage Aux Folles ännu. Fråga mig inte varför men jag antar att jag inte haft tid. Jag har ju inte direkt varit så flitigt de senaste dagarna kan man säga, men det ska jag för övrigt ändra på nu. 
Ja, när var det jag var på Göteborgsoperan? Jag tror att det kan ha varit förra söndagen, eller kan det verkligen ha varit det? Jo, men det var det. Jag, mamma, mormor och hennes syster var där. Vi kollade som sagt på La Cage Aux Folles. Den handlade om ett bög par som drev en nattklubb tror jag det var. I alla fall, den var väldigt bra, den var till och med rolig på sina ställen. Jag vet inte om det var min favorit, eftersom jag just nu inte kommer ihåg vilken min favorit va men La cage kommer högt upp i alla fall.

Killar i vackra klänningar! 
De spelade transvestiter hela högen! Den var bra i alla fall!