söndag 27 april 2014

En shopping runda

I morse drog jag och mamma in till Kungsbacka för att handla några grejer. Först var vi på Plantagen och handlade några grejer som mamma behövde till trädgården. Sen gick vi tre varv på freeport innan vi åkte där ifrån igen. Nej, just det. Vi kom inte där ifrån helt och hållet utan att ha köpt något. Vi köpte varsin glass medan vi väntade på att resten av butikerna skulle öppna, sen öppnade inte den butiken vi skulle in i så vi åkte där ifrån. Vi skulle köpa schampo för att både mitt och mammas är i princip slut, men vi fick inte tag i något.
Inne på GinaTricot köpte jag tre nagellack och två ringar!
Jag köpte ett topp lack som ni ser på bilden men det var inne på ICA som jag köpte det.

På vägen hem tog jag och mamma varsin chai latte från EspressoHouse, det är ett tips! Det är jätte gott!