måndag 19 maj 2014

Fina sociala kompisar på espressohouse

Det börjar närma sig dansföreställning så just nu är det mycket dans. Idag till exempel har jag dansat tillsammans med en grupp som gör en dans tillsammans med oss. Det är därför jag inte bloggat tidigare, men precis som vanligt när jag ska ha dans så blir det ju en väldigt lång väntan från det att jag har slutat skolan. Det går faktiskt ganska fort om man är med några kompisar, vilket jag var idag bland annat en tjej från den andra gruppen som jag har lärt känna. Vi satte oss på espressohouse och där satt vi egentligen hela tiden, vilket var nästan tre timmar. Vi hade i alla fall roligt så tiden gick fort.
Jag vet inte om jag skrev det, men förra onsdagen satt jag ensam på espressohouse i två timmar eftersom ingen kunde då. Det finns gratis wifi där så min mobil var ganska död efter ett tag.
Däremot har jag redan nu bestämt vad jag ska göra nu på onsdag så att jag slipper sitta ensam den också! Ja, asså jag ska väl göra ungefär det jag har gjort i dag, så jag får i alla fall mycket fika!