fredag 13 juni 2014

Skolavslutning

Det har varit skolavslutning idag, men jag är redan hemma igen. Först när vi kom fikade vi lite, eller rättare sagt mycket! Tre personer i klassen hade bakat, så det blev ganska mycket att äta!
En vanlig bulle , sen så ser ni i mitten en stor chokladkaka med en jordgubbe på toppen och även en annanaspaj som ni ser strax bakom chokladkakan. Ni kan även se lite glass på tallriken och i glaset är det sagt som lärarna hade med sig.
Det är en hyfsat dålig bild, men jag har ingen bättre och jag orkade inte ta någon mer nu när jag kommit hem. Det är en kompis som skickade den här bilden till mig via snapchat som ni kan se uppe i hörnet.
Det blir en fin rosa/röd färg på alla bilder jag tar i mitt rum när jag inte har öppnat gardinerna ännu. Hela mitt rum är i en konstig röd/rosa färg så jag beklagar, men bilden får ha en konstig färg.