onsdag 25 juni 2014

Uppträdande i Gottskär

Har precis varit nere i Gottskär och dansat zumba, för att göra lite "reklam" för gymmet jag tränar på. Vi var faktiskt väldigt många som kom, och om jag inte är helt ute och cyklar så var det några från publiken som var med. Inte helt säker, men jag tror. 
Efter "uppträdanet" fick jag, mamma (som också var med och dansade) och mormor för att köpa glass. Det finns ett glasställe där nere, som kanske inte har så många sorters glass, men som är väldigt goda. Vi äter där nere varje sommar och jag har varit där två gånger i år.
En bild från förra gången jag var där nere, eftersom jag inte kom ihåg att ta en idag. På bilden är det Limoncello (citronglass) och polka (jag är lite osäker på polkan, men jag tror och det ser ut att vara polka). Idag däremot åt jag istället för polka glass passion sorbet. Hur gott som helst! En kula limoncello och en passions sorbet!