onsdag 30 juli 2014

Tältsemester del 1

Jag har inte bloggat någonting under de dagarna som jag var ute och tältat, men jag tänkte att jag lägger upp det nu dag för dag. 
Lördag, 19 Juli 
Vi stack, vi åkte och vi kom fram! Efter en bil resa på drygt 2 och en halv timme var vi framme på campingen i Hjo som var vårt mål!  Campingen är mysig, men camping affären har inget att erbjuda så vi måste gå in till staden varje gång vi ska handla något! Det är visserligen inte så långt. jag tror att det skulle vara 600 meter in till staden.

P.S. detta är mitt tredje försök att fixa det här inlägget! Från början hade jag även med söndagen, men efter att allt stängdes ner och inte sparades orkade jag inte skriva om hela söndagen också. Jag kommer försöka senare och kolla om bloggen är på bättre humör då!