fredag 7 november 2014

Hjälpreda

Jag har spenderat snart ca 7 timmar i skolan var av endast lite mer än 1 timme har varit lektion! Som jag skrev tidigare var ju webbutvecklingen inställd men även svenska var inställd. Den enda lektionen som jag har haft idag är samhällskunskap. Anledningen till att jag fortfarande är kvar i skolan är att jag ska åka hem till Erica efter skolan och hon slutar inte försen klockan tre. 
När jag och Erica satt och väntade på att hennes lektion skulle börja kom våran gamla matematik lärare och frågade oss om vi kunde hjälpa till med att fixa inför morgon dagen då det ska vara öppet hus på aranäs. Så jag har gått igenom hela skolan släpandes på en träningscykel. 

Nu när Erica gått på lektion hållet jag fortfarande på att hjälpa till. Däremot är det inte fritids inriktningen jag hjälper längre utan min inriktning, pedagogiska.