måndag 3 november 2014

Länge sedan

Usch, jag vet att det är länge sedan jag bloggade senaste och det är jätte hemskt! Jag måste säga att min dator inte är i topp skick för tillfället. Fläkten låter jätte mycket så jag undviker att använda den så mycket som möjligt just nu. Ljudet är väldigt irriterande och även om den inte alltid håller på så är det väldigt ofta! Jag blir bara så sur på den och framför allt eftersom vi inte kan komma på något sätt att plocka isär den och fixa fläcken!
Det är så mycket jag inte skrivit om! Hela den här helgen och bitar av förra! Jag har faktiskt väldigt dålig koll på vad jag har bloggat om och vad jag inte bloggar om. Jag vet att jag inte bloggade om den 18 oktober till exempel! Då var jag och mamma i Vårgårda och gjorde scrapbooking! Jag har för mig att jag gjorde ungefär elva kort, men har jag lagt upp det på bloggen? Nej det har jag knte!
Den här fredagen var vi (alla utan Rasmus som stannade hemma) hos några kompisar på soppfest, vilket vi är varje år. Hade jätte roligt och så var det roligt att träffa några kompisar som jag inte träffar så ofta längre!
På lördagen var Becca hemmas hos mig och sov över här. Vi såg totalt 4 filmer! Life as we know it, Date night, Ice Age1 och 2. Vi spelade lite hänge gubbe och kladdade ner ett papper ganska ordentligt. Vi hade hursomhelst jätte kul och som ni förstår har jag haft fullt upp dem här helgen!
Idag har varit första dagen i skolan på fem veckor! Kan ni tänka er?! Jag har inte varit i skolan på fem veckor! Först fyra veckor praktik (som var hur roligt som helst) och sedan höstlov! En av våra lärare räknade ut att det var ungefär 6 veckor kvar till jul! Jag menar, hur fort går tiden egentligen? Det är i alla fall väldigt skönt! Tyvärr blir det bara regnigare, kallare och mörkare ute! Klockan är snart halv åtta och det har redan varit mörkt ett tag! Usch och blä!