lördag 8 november 2014

Torsdags

Jag hade utvecklingssamtal i torsdags på skolan så då var jag ledig större delen av dagen. Mamma tog också ledigt så vi va dels på utvecklingssamtalet, dels på den lilla marknaden i Kungsbacka (inte mycket att se) och även i Göteborg. 
Jag och mamma var på Gilda skolan för att fixa våra naglar. Lite manikyr bara för att vi kände för det egentligen. 
Medan vi väntade gick vi runt på nordstan. Jag köpte bland annat två tränings tröjor, lösnaglar och några ringar.
Vi svängde även in på IKEA innan vi körde hemåt. Där köpte jag vita ramar. Egentligen var jag ute efter vanliga trä ramar som jag brukar måla på, men det hade dom självklart inte så det blev vita ramaristället.
När jag var på IKEA köpte jag även en annan ram som jag ska hänga upp på en av mina väggar hemma.