måndag 5 januari 2015

Tekniska problem

Efter att ha levt med en mobil där on/off-knappen inte fungerat har jag förstått hur mycket jag faktiskt använder den! När man inte kan släcka skärmen trycker man på en massa olika knappar och byter låt hela tiden! Den drar säkert dubbelt så mycket batteri dessutom! 
Jag åkte in till Frölundatorg idag och fick knappen fixat! Den fungerar igen!
Det är inte bara mobilen som krånglat för mig, även min dator har jag haft problem med. En fläckt inne i den har antagligen hamnat snett eller något så den har låtit mycket. Jag har även lämnat in den idag, den fick jag tyvärr inte tillbaka direkt utan den är kvar där. Jag antar att jag får överleva den kommer ju trots allt inte låta längre när jag får tillbaka den.
Annars suger det faktiskt! Jag kan inte titta på film på kvällen precis innan jag går och lägger mig som jag har gjort de senaste kvällarna som till exempel! Förhoppningsvis tar det inte så lång tid och att jag får tillbaka den snart!